Zajęcia


Plan dnia

7:00 - 8:30

zabawy swobodne, czytanie książeczek, budowanie z klocków

8:30 - 9:00

śniadanie

9:00 - 10:00

przywitanie w kręgu, zajęcia rozwojowe, zabawy integracyjne, zabawy swobodne

10:00 - 11:00

dawka świeżego powietrza – spacer lub zajęcia ruchowe w sali

11:00 - 12:00

zupa i przygotowanie do odpoczynku

12:00 - 14:00

czas relaksu: słuchanie muzyki i sen

14:00 - 14:30

pobudka i czynności pielęgnacyjne

14:30 - 15:00

obiad

15:00 - 17:00

zabawy dowolne, zabawy ruchowe przy muzyce, podwieczorek, zajęcia czytelnicze, pożegnanie

Rodzaje zajęć

Umuzykalnienie

Muzyka budzi w sercu pragnienie dobrych czynów.

Wrażliwość muzyczna dziecka kształtuje się od najmłodszych chwil życia. Już w brzuchu mamy maluch reaguje na bodźce dźwiękowe. Zanim dziecko zacznie mówić, wykazuje zainteresowanie dźwiękami i muzyką z otoczenia. Gdy nauczy się chodzić, spontanicznie porusza się w rytm muzyki.

Wczesne wychowanie muzyczne przynosi efekty ogólnorozwojowe: stymuluje układ nerwowy dziecka do odbioru bodźców, kształtuje wrażliwość i rozwija wyobraźnię. W naszym żłobku muzyka i bogaty świat dźwięków są kluczowe w rozwijaniu potencjału dziecka. Przez cały dzień muzyka towarzyszy wszystkim działaniom i odpoczynkowi. Organizujemy zabawy, które uczą aktywnego słuchania muzyki (m.in. metodą Batii Strauss), pozwalają poznać brzmienie instrumentów perkusyjnych oraz wydobywać z nich dźwięki. Śpiewamy piosenki z towarzyszeniem instrumentów, a poprzez zajęcia umuzykalniające, w tym „gordonki”, ułatwiamy dziecku wejście w świat muzyki. Więcej o teorii E.E. Gordona można przeczytać na stronie Fundacji Kreatywnej Edukacji, która promuje jej rozpowszechnianie.

Doświadczanie i badanie rzeczywistości

Jakie to wszystko ciekawe!

Ciekawość świata jest naturalną cechą dziecka: chce wszystko sprawdzić, wszędzie zajrzeć, wejść i spróbować; pragnie wiedzieć, jak to działa, dlaczego tak jest i po co coś istnieje. Poprzez nasze zajęcia zaspokajamy tę potrzebę, wzbogacając jednocześnie wiedzę dziecka o świecie ludzi, roślin i zwierząt oraz o zjawiskach przyrodniczych. Zajęcia te umożliwiają dziecku poznawanie świata poprzez obserwowanie, dotykanie, smakowanie, wąchanie i słuchanie. Podtrzymywanie i rozwijanie wrodzonej ciekawości dziecka jest kluczowe dla kształtowania postawy twórczej.

Mowa i myślenie

Chodzi mi o to, aby język giętki Powiedział wszystko, co pomyśli głowa.

Prawidłowy rozwój mowy dziecka jest podstawą formowania jego osobowości. Rozumienie mowy pozwala dziecku poznać otaczający je świat, a mówienie umożliwia wyrażanie życzeń, pragnień, uczuć, doświadczeń i spostrzeżeń. Gdy rozwój mowy przebiega prawidłowo, proces myślenia dziecka jest niezakłócony, ponieważ te zjawiska są ściśle powiązane.

Rozwijamy mowę dziecka na kilku płaszczyznach: ćwiczenia oddechowe, fonacyjne, artykulacyjne oraz usprawniające narządy mowy, opowiadania i zabawy logopedyczne, poznawanie słownictwa dotyczącego otoczenia bliższego i dalszego oraz codziennych czynności. Wszystko to realizujemy poprzez zabawy z wykorzystaniem rekwizytów, własnego ciała, obrazków, zdjęć, przedmiotów i elementów przyrody. Zajęcia te są również okazją do ćwiczenia zdolności umysłowych, takich jak segregowanie, klasyfikacja, planowanie, określanie kolejności i przewidywanie skutków.

Działania artystyczne

Nie istnieje nic takiego, czego by sztuka nie mogła wyrazić.

Za pomocą różnorodnych materiałów (m.in. farb, bibuły, skrawków materiałów, masy solnej, masy papierowej) i narzędzi plastycznych (m.in. pędzli, gąbek, korków, pieczątek) oraz technik (m.in. malowania, rysowania, lepienia, wydzieranki, stemplowania) dzieci pobudzają swoją wyobraźnię i wyzwalają kreatywność. Doskonalą także sprawność dłoni i zdolności manualne. Najważniejszy jest sam proces tworzenia dzieła przez dziecko, jego zaangażowanie, a nie efekt końcowy.

Zabawy kulinarne

Nadszedł czas na małe co nieco.

Realizując zajęcia kulinarne, staramy się przedstawić czynność jedzenia w jak najatrakcyjniejszym świetle. Dzieci chętniej jedzą, gdy same coś przygotują, dlatego u nas kroją, ugniatają, mieszają, smarują i oczywiście… jedzą. Nabywają przy tym nowe doświadczenia, ćwiczą mięśnie aparatu mowy, usprawniają zdolności manualne i doskonalą czynności związane z samoobsługą, takie jak posługiwanie się sztućcami. Poznają produkty za pomocą różnych zmysłów – nie tylko smaku, ale także zapachu i dotyku. Uczą się również korzystania ze sprzętów gospodarstwa domowego, czysto i higienicznie przygotowywać posiłki oraz kulturalnie je spożywać, wszystko w miarę swoich możliwości.

Zabawy w języku angielskim

Małe dziecko uczy się języka poprzez kontakt z drugim człowiekiem, potrzebuje czasu na oswojenie się, szczególnie za pomocą słuchu, z językiem najbliższego otoczenia. Maluszek codziennie wsłuchuje się w słowa, które się do niego wypowiada. Dlatego oprócz naturalnego kontaktu z językiem ojczystym, Pisklęta mają kontakt z językiem angielskim poprzez piosenki, rymowanki, oglądanie obrazków i czytanie książeczek. Nazwy kolorów, liczebniki do 10 oraz podstawowe zwroty i słownictwo naszym absolwentom są najczęściej dobrze znane.

Książeczki z naszej półeczki

Codzienne czytanie dziecku dla przyjemności jest czynnością prawdziwie magiczną, zaspokaja bowiem wszystkie potrzeby emocjonalne dziecka, znakomicie wspiera jego rozwój psychiczny, intelektualny i społeczny, jest jedną z najskuteczniejszych strategii wychowawczych, a przy tym przynosi dziecku ogromną radość i pozostawia cudowne wspomnienia.

 

Dobrodziejstwa płynące z głośnego czytania dzieciom są dobrze znane: rozwijanie umiejętności językowych, wzbogacanie zasobu słownictwa, rozwijanie myślenia, pamięci i wyobraźni, poszerzanie wiedzy oraz dostarczanie wzorców dobrych zachowań to tylko niektóre z nich. Dzieci uwielbiają, gdy im się czyta.

Dlatego w naszym żłobku rozwijamy zainteresowanie książką, czytając dzieciom starannie wyselekcjonowane pozycje z bogatej oferty wydawniczej. Posiadamy biblioteczkę z opowiadaniami, wierszami, rymowankami, wyliczankami i książkami obrazkowymi. Mamy wydzielone miejsce na biblioteczkę i regularnie z niej korzystamy.

UWAGA: Książki testujemy na dzieciach. 😉

Zajęcia ruchowe

Życie polega na ruchu i ruch jest jego istotą.

Nie zawsze zdajemy sobie sprawę, jak ważny jest ruch i jego rola w przyrodzie. Można śmiało powiedzieć, że bez ruchu nie byłoby życia. Ruch towarzyszy człowiekowi od poczęcia do śmierci, ujawniając się w różnych formach aktywności. Jest naturalnym środkiem komunikacji. Bycie w otoczeniu, które ogranicza naturalne potrzeby swobody ruchu, może prowadzić do stanów niepokoju i zahamowań, a także do utraty wiary we własne możliwości. W rezultacie człowiek może zamykać się w sobie, odsuwać się od innych i tracić kontakt z otoczeniem. Ruch umożliwia nawiązanie fizycznego kontaktu z otaczającą rzeczywistością i jest warunkiem zdrowia psychicznego, mając istotne znaczenie dla rozwoju osobowości.

W naszym żłobku zajęcia ruchowe są obecne w wielu formach: zabawy paluszkowe, dziecięce masażyki, ćwiczenia gimnastyczne w formie zabaw naśladowczych i orientacyjno-porządkowych, opowieści ruchowe, zabawy ze śpiewem oraz zabawy przy muzyce. Korzystamy również z Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne. Nie brakuje też ruchu na świeżym powietrzu, głównie w formie spacerów, zabaw na placu zabaw, skwerach i w parkach miejskich.

Spotkania ze zwierzętami

Kto jest okrutny w stosunku do zwierząt, ten nie może być dobrym człowiekiem.

Pisklęta cyklicznie spotykają się ze zwierzętami hodowanymi w warunkach domowych, takimi jak żółw, chomik, świnka morska, pies, kot, szczur i królik. Dzieci poznają ich zwyczaje, ulubione zabawy, sposób odżywiania oraz opiekę nad nimi. Głównym założeniem jest umożliwienie dzieciom kontaktu z częścią świata natury, jaką są zwierzęta, z którymi maluchy często mają ograniczoną styczność.

Zajęcia sensoryczne

Tylko zmysły mogą uleczyć duszę, tak jak dusza leczy zmysły.

Człowiek odbiera świat poprzez zmysły. Codziennie widzimy różne przedmioty w zróżnicowanym kształcie, kolorze i fakturze, dotykamy ich oraz czujemy ich zapach.

Rozwój dziecka w pierwszych miesiącach i latach znacząco wpływa na jego funkcjonowanie w dorosłym życiu. Doskonałym wsparciem tego rozwoju są zajęcia sensoryczne.

Głównym celem zajęć sensorycznych jest wspieranie rozwoju mózgu, czyli umiejętności posługiwania się zmysłami, które nieustannie przekazują tysiące informacji do mózgu, gdzie są one łączone i przetwarzane w celu optymalnej reakcji. Zajęcia te mają również na celu integrację poszczególnych zmysłów. Zabawy sensoryczne zapewniają właściwy rozwój intelektualny, ruchowy oraz emocjonalno-społeczny, stymulują percepcję wzrokową i słuchową, rozwijają umiejętności motoryczne, wspomagają rozwój mowy, aktywizują komunikację dziecka oraz rozwijają jego zainteresowanie światem i kreatywność.

Rodzaje zajęć

Wioletta Jędrzejewska

  • opiekunka;
  • wykształcenie: szkoła policealna o kierunku opiekunka dziecięca;
  • atuty: wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi w żłobku i przedszkolu, uczciwość, cierpliwość, empatia i zaangażowanie.

Teresa Sienielnikova

  • pomoc opiekuna;
  • wykształcenie: średnie; 
  • atuty: słuchaczka szkoły policealnej na kierunku terapeuta zajęciowy, łagodność, wyrozumiałość, sumienność, odpowiedzialność, kreatywność, pomysłowość.

Aleksandra Sorbian

  • pomoc opiekuna;
  • wykształcenie: średnie;
  • atuty: studentka pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej i szkolnej,  odpowiedzialność, kreatywność, otwartość, wyrozumiałość.

Kinga Sobczyk

  • opiekunka;
  • wykształcenie: średnie;
  • atuty: doświadczenie w pracy z małymi dziećmi, kreatywność empatia, cierpliwość, odpowiedzialność, optymizm, opiekuńczość.

Alicja Szczypek

  • opiekunka;
  • wykształcenie: kurs na opiekuna w  żłobku;
  • atuty: pogodne usposobienie, kreatywność, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, umiejętności taneczne.

Karolina Święs

  • opiekunka;
  • wykształcenie: technik obsługi turystycznej;
  • atuty: duże doświadczenie w pracy z dziećmi, troskliwość, cierpliwość, wrażliwość, otwartość.

Emilia Owsianko

  • opiekunka;
  • wykształcenie: kurs na opiekuna w żłobku; 
  • atuty: studentka położnictwa, umiejętność gry na ukulele, kreatywność, cierpliwość.

Liudmyla Chala

  • pomoc opiekuna;
  • wykształcenie: średnie;
  • atuty: spokojne usposobienie, troskliwa, szybko reaguje na potrzeby dziecka, opanowana.

Zuzanna Marin-Sawicka

  • pomoc opiekuna;
  • wykształcenie: średnie;
  • atuty: doświadczenie w pracy jako animator dziecięcy, bardzo dobra znajomość języka angielskiego, wrażliwość, delikatność, umiejętność zrozumienia problemu dziecka.

Iryna Mendzel

  • opiekunka;
  • wykształcenie: średnie;
  • atuty: doświadczenie pracy z dziećmi w przedszkolu oraz w żłobku, łatwość nawiązywania kontaktów z dziećmi, odpowiedzialność, cierpliwość, otwartość, kreatywność , umiejętność dostrzegania piękna w szczegółach, poczucie estetyki, zdolności plastyczne, umiejętność gry na akordeonie, śpiew.

Katarzyna Ślezankiewicz

  • opiekunka;
  • wykształcenie: kurs na opiekuna w żłobku;
  • atuty: kilkuletnie doświadczenie w pracy z dziećmi do lat 3, spokój i wewnętrzna harmonia, wrażliwość, kreatywność, nieszablonowe rozwiązywanie problemów, optymizm.

Liliia Raskhodchykova

  • opiekunka;
  • wykształcenie: kurs na opiekuna w żłobku;
  • atuty: zaangażowanie, kreatywność, dobra organizacja pracy, odpowiedzialność.

Honorata Moczulska

  • opiekunka;
  • wykształcenie: kurs na opiekuna w żłobku;
  • atuty: doświadczenie w opiece nad dziećmi, spokojne usposobienie, cierpliwość, komunikatywność.

Monika Romańska

  • opiekunka;
  • wykształcenie: mgr pedagogiki;
  • atuty: cierpliwość, komunikatywność, otwartość, odpowiedzialność.

Katarzyna Zagórska

  • opiekunka;
  • wykształcenie: mgr pedagogiki;
  • atuty: pozytywne nastawienie, empatia, komunikatywność, otwartość.

Nadiia Hutskalo

  • pomoc opiekuna;
  • wykształcenie: operator sprzętu komputerowego;
  • atuty: doświadczenie w opiece nad dziećmi, spokojne usposobienie, sumienność.

Magda Mika

  • opiekunka;
  • wykształcenie: kurs na opiekuna w żłobku;
  • atuty: komunikatywność, dobra organizacja pracy, odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole, otwartość na potrzeby dziecka.

Paulina Adamczuk

  • opiekunka;
  • wykształcenie: opiekun medyczny;
  • atuty: wieloletnie doświadczenie w pracy z małymi dziećmi, energiczność, umiejętność organizowania czasu, wesołe usposobienie.

Rayisa Vorobets

  • opiekunka;
  • wykształcenie: kurs na opiekuna w żłobku;
  • atuty: łatwość nawiązywania kontaktów z dziećmi, cierpliwość , wytrwałość, kreatywność, empatia.

Beata Krupa

  • opiekunka;
  • wykształcenie: kurs na opiekuna w żłobku;
  • atuty: optymizm, empatia, odpowiedzialność, pogodne usposobienie.

Katarzyna Filipkowska

  • opiekunka;
  • wykształcenie: lic. pedagogiki w zakresie edukacji medialnej, kurs na opiekuna w żłobku;
  • atuty: energiczność, kreatywność, komunikatywność, sumienność.

Gulnar Ilyasova

  • opiekunka;
  • wykształcenie: kurs na opiekuna w żłobku;
  • atuty: cierpliwość, pracowitość, otwartość na potrzeby dzieci, spokojne usposobienie.

Aliona Karzhanevich

  • opiekunka;
  • wykształcenie: mgr pedagogiki i psychologii przedszkolnej;
  • atuty: łatwość w nawiązywaniu kontaktów, empatia, cierpliwość, odpowiedzialność, otwartość, troskliwość;
  • grupa: Skowronki.

Milena Balcerzak

  •  pomoc opiekuna
  • wykształcenie: średnie;
  • atuty: empatia, optymizm, kreatywność, wrażliwość, opanowanie, troskliwość;
  • grupa: Sikorki.

Sylwia Sikorska

  • opiekunka;
  •  wykształcenie: kurs na opiekuna w żłobku;
  • atuty: umiejętność gry na gitarze, zdolności plastyczne, kreatywność, otwartość, empatia, łatwość w nawiązywaniu kontaktów;
  • grupa: Zięby.

Anastasiia Hramazhora

  • opiekunka;
  • wykształcenie: lic. pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej;
  • atuty: cierpliwość, troskliwość, otwartość, odpowiedzialność, wrażliwość;
  • grupa: Zięby.

Kowalska

  • Dyrektor Żłobka oraz Prezes Zarządu Pisklęta sp. z o
  • atuty: wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi jako nauczyciel w przedszkolu oraz opiekun w żłobku, First Certificate in English, umiejętność gry na gitarze, śpiew, szybkie reagowanie na zmieniające się okoliczności.
  • ffgdgfdgfd
  • hgfhgf

Natalia Ciećwierz

  • opiekunka;
  • wykształcenie: lic. pedagogiki o specjalności psychopedagogika kreatywności;
  • atuty: zaangażowanie, empatia, cierpliwość, kreatywność, odpowiedzialność, zdolności plastyczne;
  • grupa: Skowronki.

Iryna Tsaplan

  • pomoc opiekuna;
  • wykształcenie: magister technologii żywności;
  • atuty: kreatywność, komunikatywność, punktualność, wyrozumiałość, pozytywne nastawienie;
  • grupa: Sikorki.

Valeriia Artemeva

  • opiekunka;
  • wykształcenie: nauczyciel szkół podstawowych;
  • atuty: ambitność, otwartość, komunikatywność, zaangażowanie w pracę;
  • grupa: Jaskółki.

Iryna Tsaplan

  • pomoc opiekuna;
  • wykształcenie: magister technologii żywności;
  • atuty: kreatywność, komunikatywność, punktualność, wyrozumiałość, pozytywne nastawienie.

Katarzyna Kosak

  • opiekunka;
  • wykształcenie: kurs na opiekuna w żłobku;
  • atuty: łatwość nawiązywania kontaktów z dziećmi, odpowiedzialność, wyrozumiałość, empatia, kreatywność, punktualność;
  • grupa: Jaskółki.

Viktoriia Malafieieva

  • pomoc opiekuna
  • wykształcenie: średnie –  nauczyciel w szkole muzycznej 
  • atuty: odpowiedzialność, otwartość, troskliwość, pogodne usposobienie, umiejętność gry na fortepianie

Danuta Brzozowska

  • Dyrektor Żłobka oraz Prezes Zarządu Pisklęta sp. z o.o.;
  • wykształcenie: mgr pedagogiki w zakresie edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej z terapią pedagogiczną;
  • atuty: wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi jako nauczyciel w przedszkolu oraz opiekun w żłobku, First Certificate in English, umiejętność gry na gitarze, śpiew, szybkie reagowanie na zmieniające się okoliczności.

Klaudia Grzybowska

  • opiekunka;
  • wykształcenie: technik żywienia i usług gastronomicznych;
  • atuty: kurs sensoplastyki, doświadczenie w pracy z dziećmi, cierpliwość, troskliwość,  zdolności plastyczne. 

Klaudia Zasada

  • opiekunka;
  • wykształcenie: kurs na opiekuna w żłobku;
  • atuty: komunikatywność, wrażliwość,  łatwość w nawiązywaniu kontaktów z dziećmi, poczucie humoru, kreatywność.

Angelika Wardak

  • opiekunka;
  • wykształcenie: kurs na opiekuna w żłobku;
  • atuty: dobra organizacja pracy, empatia, opiekuńczość, cierpliwość, umiejętność łączenia kreatywnej zabawy z ćwiczeniami sensorycznymi. 

Sylwia Puzio

  • Kierownik Niepublicznego Żłobka „Pisklęta” Wola i opiekunka;
  • wykształcenie: kurs na opiekuna w żłobku, technik handlowiec;
  • atuty: wieloletnie doświadczenie  w pracy z małymi dziećmi, zaradność, kreatywność, cierpliwość i konsekwencja, uczciwość.

Karolina Lewandowska

  • opiekunka;
  • wykształcenie: magister Kosmetolog Medyczny, kurs na opiekuna w żłobku;
  • atuty: kreatywność, wrażliwość, spostrzegawczość, cierpliwość, umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach, życzliwość, doświadczenie w pracy z dziećmi, łatwość nawiązywania kontaktów z dziećmi i dorosłymi.

Wioletta Kołodziejczyk

  • opiekunka;
  • wykształcenie: kurs na opiekuna w żłobku;
  • atuty: cierpliwość, kreatywność, odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole, zaangażowanie.

Oliwia Baljas

  • opiekunka;
  • wykształcenie: średnie;
  • atuty: doświadczenie w pracy z małymi dziećmi, komunikatywność, energiczność, pozytywne nastawienie, cierpliwość, troskliwość oraz zadowolenie i satysfakcja z pracy z dziećmi.

Katarzyna Filipkowska

  • opiekunka;
  • wykształcenie: lic. pedagogiki w zakresie edukacji medialnej; kurs na opiekuna w żłobku;
  • atuty: pełna energii do działania, kreatywność, komunikatywność, sumienność.

Gabriela Mamrocha

  • opiekunka;
  • wykształcenie: średnie;
  • atuty: doświadczenie w pracy z dziećmi, empatia, wrażliwość, zaangażowanie w pracę, otwartość na nowe doświadczenia. 

Klaudia Piatkowska

  • opiekunka;
  • wykształcenie: średnie, studentka dietetyki;
  • atuty: cierpliwość, zaangażowanie, podzielność uwagi . 

Katarzyna Warmuz

  • opiekunka;
  • wykształcenie: kurs na opiekuna w żłobku;
  • atuty: otwartość na potrzeby dzieci, szczerość,  cierpliwość, dobra organizacja pracy.

Paulina Wałdykowska

  • pomoc opiekuna;
  • wykształcenie: średnie ogólnokształcące;
  • atuty: cierpliwość, sumienność, punktualność, odpowiedzialność, troskliwość, wyrozumiałość, szczery uśmiech

Anna Nazaruk

  • opiekunka;
  • wykształcenie: kurs na opiekuna w żłobku;
  • atuty: doświadczenie w pracy z małymi dziećmi, sumienność, odpowiedzialność, troskliwość, komunikatywność.

Julia Jaworska

  • pomoc opiekuna;
  • wykształcenie: średnie;
  • atuty: doświadczenie w pracy z dziećmi, kreatywność, zdolności manualne, biegłość języka angielskiego, cierpliwość, zaangażowanie.

Sara Pasternak

  • pomoc opiekuna;
  • wykształcenie: średnie;
  • atuty: cierpliwość, empatia, troskliwość, łatwość nawiązywania relacji z dziećmi, umiejętność pracy zespołowej.

Paulina Wałdykowska

  • pomoc opiekuna;
  • wykształcenie: średnie ogólnokształcące
  • atuty: cierpliwość, sumienność, punktualność, odpowiedzialność, troskliwość, wyrozumiałość.

Małgorzata Gajda

  • pomoc opiekuna;
  • wykształcenie: technik ekonomista;
  • atuty: otwartość, cierpliwość, pozytywne nastawienie.

Iryna Skyba

  • opiekunka;
  • wykształcenie: kurs na opiekuna w żłobku;
  • atuty: doświadczenie w pracy z dziećmi, komunikatywność, kreatywność, cierpliwość. 

Oksana Sancakli

  • opiekunka;
  • wykształcenie: mgr pedagogiki i metodyki w szkole średniej, nauczyciel języka ukraińskiego i angielskiego;
  • atuty: doświadczenie w pracy z dziećmi, znajomość języków obcych, kreatywność, punktualność, odpowiedzialność.

Olga Kowalska

  • opiekunka;
  • wykształcenie: mgr biologii;
  • atuty: wieloletnie doświadczenie w pracy pedagogicznej z dziećmi w wieku 1-18 lat, cierpliwość, empatia, punktualność, sumienność, odpowiedzialność. 

Karalina Khmialnitskaya

  • opiekunka;
  • wykształcenie: mgr pedagogiki w zakresie pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej;
  • atuty: kreatywność, empatia, cierpliwość, umiejętność pracy w zespole, duże zdolności manualne.

Nicoletta Bednarczyk

  • opiekunka;
  • wykształcenie: opiekunka dziecięca, asystent nauczyciela przedszkola;
  • atuty: doświadczenie w pracy z dziećmi, troskliwość, empatia oraz wyrozumiałość na potrzeby podopiecznego.

Zuzanna Chochlewicz

  • opiekunka;
  • wykształcenie: kurs na opiekuna w żłobku;
  • atuty: doświadczenie w pracy z małymi dziećmi, wrażliwość, cierpliwość, punktualność, zaangażowanie w pracę, otwartość na nowe doświadczenia.

Wioleta Wienconek-Puławska

  • pomoc opiekuna;
  • wykształcenie: asystent nauczyciela przedszkola;
  • atuty: pogodne usposobienie, empatia i wyrozumiałość do dzieci, zdolności plastyczne, znajomość języków obcych: angielskiego i rosyjskiego.

Anzhela Harutunyan

  • opiekunka;
  • wykształcenie: nauczyciel fizyki;
  • atuty: doświadczenie w pracy z małymi dziećmi, odpowiedzialność, zaangażowanie, cierpliwość, umiejętność pracy zespołowej.

Nadiia Shul

  • opiekunka;
  • wykształcenie: kurs na opiekuna w żłobku; 
  • atuty: dobra organizacja pracy z dziećmi, odpowiedzialność, otwartość, znajomość języków obcych.

Irena Osipczuk

  • opiekunka;
  • wykształcenie: średnie; 
  • atuty: doświadczenie w pracy z dziećmi, optymizm, cierpliwość, empatia.

Edyta Kusz

  • opiekunka;
  • wykształcenie: kurs na opiekuna w żłobku;
  • atuty: duże doświadczenie w pracy z małymi dziećmi, zaangażowanie, cierpliwość, kreatywność, empatia, chęć do nauki, otwartość na nowe doświadczenia.

Marta Zgurzyńska

  • opiekunka;
  • wykształcenie: średnie;
  • atuty: doświadczenie  w pracy z małymi dziećmi, cierpliwość, sumienność, punktualność. Prywatnie mama dwójki dzieci.

Marta Gugała

  • opiekunka;
  • wykształcenie: kurs na opiekuna w żłobku, mgr zarządzania;
  • atuty: cierpliwość, wrażliwość, troskliwość, wyrozumiałość, sumienność oraz zaangażowanie w wykonywaną pracę.

Monika Dereżyńska

  • opiekunka;
  • wykształcenie: kurs na opiekuna w żłobku, lic. dietetyki;
  • atuty: odpowiedzialność, cierpliwość, empatia, pozytywne nastawienie, otwartość na nowe wyzwania.

Małgorzata Wiśniewska

  • opiekunka;
  • wykształcenie: kurs na opiekuna w żłobku; 
  • atuty: duże doświadczenie w pracy z małymi dziećmi, empatia, spokój, cierpliwość.

Martyna Mielczarek

  • opiekunka;
  • wykształcenie: kurs na opiekuna w żłobku; 
  • atuty: doświadczenie w pracy z dziećmi, empatia, cierpliwość, otwartość, troskliwość.

Aleksandra Pasiak

  • opiekunka;
  • wykształcenie: kurs na opiekuna w żłobku;
  • atuty: kreatywność, cierpliwość, wyrozumiałość, doświadczenie w pracy z małymi dziećmi, zaangażowanie, empatia.

Dorota Hoffmann-Misior

  • opiekunka;
  • wykształcenie: lic. turystyki i rekreacji;
  • atuty: doświadczenie w pracy z dziećmi, cierpliwość, sumienność, zaangażowanie, pozytywne nastawienie, umiejętność rozwiązywania konfliktów. Prywatnie mama dwójki dzieci.

Nataliia Kobela

  • opiekunka;
  • wykształcenie: mgr psychologii;
  • atuty: wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi, odpowiedzialność, punktualność, pozytywne nastawienie, umiejetność gry na fortepianie. 

Dorota Białocerkiewicz

  • opiekunka;
  • wykształcenie: kurs na opiekuna w żłobku; 
  • atuty: doświadczenie w pracy z dziećmi, kreatywność w zakresie prac plastycznych, empatia, cierpliwość.
    Prywatnie mama trzech córek i miłośniczka kotów.

Iryna Skyba

  • pomoc opiekuna;
  • wykształcenie: średnie;
  • atuty: doświadczenie w pracy z dziećmi, komunikatywność, kreatywność, cierpliwość. 
     

Marta Wajk-Romak

  • Kierownik Niepublicznego Żłobka „Pisklęta” Babka Tower i opiekunka;
  • wykształcenie: mgr psychologii, kurs na opiekuna w żłobku;
  • atuty: kilkuletnie doświadczenie w pracy z dziećmi do lat 3, dobra organizacja pracy, zaangażowanie, cierpliwość, odpowiedzialność, sumienność, spostrzegawczość, wrażliwość, otwartość, kreatywność.
     

Anna Belman

  • opiekunka;
  • wykształcenie: lic. pedagogiki w zakresie pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej z rewalidacją;
  • atuty: odpowiedzialność, opiekuńczość, sumienność, wrażliwość.

Ewa Krośnicka

  • opiekunka;
  • wykształcenie: kurs na opiekuna w żłobku;
  • atuty: doświadczenie w pracy z małymi dziećmi, łatwość w nawiązywaniu relacji z dziećmi, otwartość, spokojne usposobienie.
     

Żaneta Król

  • opiekunka;
  • wykształcenie: opiekunka i guwernantka;
  • atuty: cierpliwość, empatia, opanowanie, odpowiedzialność, zaangażowanie.
     

Natalia Wernicka

  • opiekunka;
  • wykształcenie: kurs na opiekuna w żłobku;
  • atuty: odpowiedzialność, zaangażowanie, otwartość, troskliwość, punktualność, optymizm;
  • grupa: Czyżyki.

Anna Świtalska

  • opiekunka;
  • wykształcenie: lic. pedagogiki w zakresie pedagogiki wczesnoszkolnej i przedszkolnej;
  • atuty: empatia, pozytywne nastawienie, kreatywność, pogodne usposobienie, punktualność.
     

Katarzyna Tatarska

  • opiekunka;
  • wykształcenie: nauczyciel sztuki muzycznej;
  • atuty: doświadczenie w pracy z dziećmi, cierpliwość, kreatywność, wyrozumiałość, odpowiedzialność, umiejętność gry na fortepianie.
     

Izabela Piątek

  • opiekunka;
  • wykształcenie: mgr etyki w zakresie mediacji i negocjacji;
  • atuty: doświadczenie w pracy z dziećmi, cierpliwość, wrażliwość, odpowiedzialność, optymizm, opanowanie, kreatywność.

Karolina Gałczyńska

  • opiekunka;
  • wykształcenie: kurs na opiekuna w żłobku;
  • atuty: empatia, odpowiedzialność, troskliwość, pozytywne nastawienie.

Zuzanna Chochlewicz

  • opiekunka;
  • wykształcenie: kurs na opiekuna w żłobku;
  • atuty: doświadczenie w pracy z małymi dziećmi, wrażliwość, cierpliwość, punktualność, zaangażowanie w pracę, otwartość na nowe doświadczenia.
     

Anna Wirowska

  • opiekunka;
  • wykształcenie: kurs na opiekuna w żłobku; 
  • atuty: dobre relacje z dziećmi, troskliwość, sumienność, empatia, umiejętność pracy w zespole, rzetelność, umiejętność dbania o relacje międzyludzkie, studentka pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej

Milena Masiulaniec

  • pomoc opiekuna;
  • wykształcenie: licencjat logopedii;
  • atuty: cierpliwość, empatia, gra na instrumentach, śpiew, kreatywność, odpowiedzialność.
     

Sylwia Puzio

  • Kierownik Niepublicznego Żłobka „Pisklęta” Zawiszy i Wola oraz opiekunka;
  • wykształcenie: kurs na opiekuna w żłobku, technik handlowiec;
  • atuty: wieloletnie doświadczenie  w pracy z małymi dziećmi, zaradność, kreatywność, cierpliwość i konsekwencja, uczciwość.

Adrianna Ineksiak

  • opiekunka;
  • wykształcenie: przygotowanie pedagogiczne do zajmowania stanowiska nauczyciela, lic. filologii angielskiej w zakresie nauk społecznych;
  • atuty: doświadczenie w pracy z małymi dziećmi, wspieranie samodzielności dziecka, ukierunkowanie na rozwój przez muzykę i ruch, umiejętność rozwiązywania problemów.

Agata Matczuk

  • Zastępca kierownika Niepublicznego Żłobka „Pisklęta” Wola i opiekunka;
  • wykształcenie: kurs na opiekuna w żłobku;
  • atuty: opanowanie, empatia, rzetelność, łatwość nawiązywania kontaktów z dziećmi i rodzicami.

Ismena Wojsiat

  • opiekunka;
  • wykształcenie: kurs opiekuna w żłobku, technik awionik lotniczy;
  • atuty: kurs animatora dziecięcego czasu wolnego, wieloletnie doświadczenie w pracy z małymi dziećmi, bardzo dobra znajomość języka angielskiego, ukończony I stopień szkoły muzycznej, umiejętność gry na pianinie, kreatywność, umiejętność obiektywnej oceny rzeczywistości.

Maria Gajos

  • opiekunka;
  • wykształcenie: kurs na opiekuna w żłobku, technik weterynarii;
  • atuty: doświadczenie w pracy z dziećmi, kreatywność, cierpliwość, empatia. Prywatnie mama dwójki dzieci.

Natalia Janczura

  • opiekunka;
  • wykształcenie: opiekunka dziecięca;
  • atuty: doświadczenie w pracy z dziećmi, cierpliwość, empatia.

Patrycja Paszko

  • opiekunka;
  • wykształcenie: mgr pedagogiki w zakresie pedagogiki opiekuńczo -wychowawczej, kurs na opiekuna w żłobku;
  • atuty: cierpliwość, empatia, zaradność, chęć niesienia pomocy, wpieranie samodzielności dziecka.

Marta Rutkowska

  • opiekunka;
  • wykształcenie: licencjat pedagogiki w zakresie terapii pedagogicznej i wspomagania rozwoju dziecka;
  • atuty: doświadczenie w pracy z dziećmi do lat 3, empatia, otwartość na nowe doświadczenia. 

Ewelina Niedzielska

  • Kierownik Niepublicznego Żłobka „Pisklęta” Zawiszy i opiekunka;
  • wykształcenie: mgr pedagogiki resocjalizacyjnej i opiekuńczo-wychowawczej;
  • atuty: kilkuletnie doświadczenie w pracy z małymi dziećmi, empatia, cierpliwość, sumienność.

Sylwia Kulczycka

  • opiekunka;
  • wykształcenie: kurs na opiekuna w żłobku, inż. żywienia człowieka i oceny żywności;
  • atuty: kreatywność, otwartość, empatia, cierpliwość, sumienność, pogodne usposobienie.

Kinga Dziepak

  • opiekunka;
  • wykształcenie: kurs na opiekuna w żłobku, mgr psychologii;
  • atuty: wychowawca kolonijny, umiejętność szybkiego reagowania w sytuacjach trudnych, zaangażowanie, otwartość, wyrozumiałość, empatia.

Monika Skibińska

  • opiekunka;
  • wykształcenie: opiekunka dziecięca, technik włókiennik;
  • atuty: punktualność, cierpliwość, sumienność, zaangażowanie w poszerzanie kompetencji zawodowych.

Danuta Brzozowska

  • Dyrektor Żłobka oraz Prezes Zarządu Pisklęta sp. z o.o.;
  • wykształcenie: mgr pedagogiki w zakresie edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej z terapią pedagogiczną;
  • atuty: wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi jako nauczyciel w przedszkolu oraz opiekun w żłobku, First Certificate in English, umiejętność gry na gitarze, śpiew, szybkie reagowanie na zmieniające się okoliczności.

Renata Lenard

  • wykształcenie: kurs na opiekuna w żłobku, mgr zarządzania;
  • atuty: umiejętność słuchania i komunikacji, bardzo dobra znajomość języka angielskiego, asertywność, cierpliwość, wielkoduszność, gotowość niesienia pomocy, skuteczne rozwiązywanie problemów.

Roman Rakhmanov

  • psycholog;
  • wykształcenie: mgr psychologii;
  • atuty: spostrzegawczość, rzetelność, empatia, wytrwałość, umiejętność gry na instrumentach muzycznych.

Izabela Wiśniewska

  • Zastępca kierownika Niepublicznego Żłobka „Pisklęta” Babka Tower i opiekunka;
  • wykształcenie: opiekun dziecięcy;
  • atuty: doświadczenie praktyczne w żłobku i w domu dziecka, wrażliwość, cierpliwość, zaangażowanie w pracę, otwartość na nowe wyzwania.

Anna Wójtowicz

  • opiekunka;
  • wykształcenie: kurs na opiekuna w żłobku;
  • atuty: otwartość na potrzeby dzieci, punktualność, cierpliwość.

Aleksandra Łukasik

  • Zastępca kierownika Niepublicznego Żłobka „Pisklęta” Babka Tower i opiekunka;
  • wykształcenie: asystent nauczyciela przedszkolnego;
  • atuty: duże doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku 1-16 lat, talent plastyczny, dobra organizacja pracy, komunikatywność, pracowitość.

Izabela Koniecka

  • opiekunka;
  • wykształcenie: kurs na opiekuna w żłobku;
  • atuty: wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku 0-5 lat, kreatywne podejście w tworzeniu prac plastycznych, optymizm, spokojne usposobienie, pogoda ducha.

Anna Nazaruk

  • opiekunka;
  • wykształcenie: kurs na opiekuna w żłobku;
  • atuty: doświadczenie w pracy z małymi dziećmi, sumienność, odpowiedzialność, troskliwość, komunikatywność.

Paulina Makowska

  • pomoc opiekuna;
  • wykształcenie: średnie;
  • atuty: komunikatywność, punktualność, kreatywność, wyrozumiałość, pozytywne nastawienie;
  • grupa: Czyżyki.

Julia Szczerbina

  • opiekunka;
  • wykształcenie: kurs na opiekuna w żłobku, licencjat turystyki i rekreacji;
  • atuty: znajomość kilku języków (angielski, ukraiński, rosyjski), komunikatywność, szczerość, troskliwość.

Karolina Kalinowska

  • opiekunka;
  • wykształcenie: kurs na opiekuna w żłobku, psychologa wychowawczego i asystenta nauczyciela przedszkola;
  • atuty: doświadczenie w pracy z dziećmi jako opiekun w żłobku oraz asystent nauczyciela w  przedszkolu, doświadczenie w opiece nad młodszym rodzeństwem, cierpliwość, sumienność.

Karolina Matusiak

  • opiekunka;
  • wykształcenie: kurs na opiekuna w żłobku;
  • atuty: opiekuńczość, sumienność, kreatywność, odpowiedzialność.

Klaudia Grabowska

  • opiekunka;
  • wykształcenie: kurs na opiekuna w żłobku;
  • atuty: łatwość nawiązywania kontaktu z dziećmi, wyrozumiałość, opiekuńczość.

Kornelia Rusin

  • opiekunka;
  • wykształcenie: inż. ogrodnictwa;
  • atuty: doświadczenie w pracy z dziećmi jako opiekun w żłobku oraz asystent nauczyciela w przedszkolu, bardzo dobra znajomość języka angielskiego, zdolności plastyczne, łatwość w nawiązywaniu przyjacielskich relacji z dziećmi, wyrozumiałość, kreatywność, wysoka empatia.

Marta Satała

  • opiekunka;
  • wykształcenie: kurs na opiekuna w żłobku;
  • atuty: komunikatywność, poczucie humoru, kreatywność, zdolność do szybkiego rozwiązywania problemów, zaangażowanie, otwartość na nowe wyzwania.
     

Natalia Kopko

  • opiekunka;
  • wykształcenie: technik technologii odzieży;
  • atuty: doświadczenie w pracy z małymi dziećmi, łatwość nawiązywania kontaktów z dziećmi, odpowiedzialność, cierpliwość, pogodne usposobienie, kreatywność, umiejętność pracy w zespole,
    Prywatnie mama dwóch chłopców.

Oksana Yeroshenko

  • opiekunka;
  • wykształcenie: kurs na opiekuna w żłobku;
  • atuty: duże doświadczenie w pracy z dziećmi, otwartość na potrzeby dzieci, energiczność, szczerość.

Paulina Filipkowska

  • opiekunka;
  • wykształcenie: pracownik socjalny;
  • atuty:  energiczność, dobra organizacja pracy, kreatywność, charyzmatyczna, posiadająca wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi jako animator i opiekunka.

Karina Adamska-Bombińska

  • opiekunka;
  • wykształcenie: kurs na opiekuna w żłobku;
  • atuty: komunikatywność, sumienność, kreatywność, cierpliwość, otwartość.

Zuzanna Kruszewska

  • opiekunka;
  • wykształcenie: mgr psychologii, kurs na opiekuna w żłobku;
  • atuty: bardzo dobra znajomość języka angielskiego, akceptacja dziecka takim, jakie jest, otwartość.

Dorota Lauffer

  • Zastępca kierownika Niepublicznego Żłobka „Pisklęta” Babka Tower i opiekunka;
  • wykształcenie: średnie;
  • atuty: duże doświadczenie w pracy z dziećmi, pracowitość, sumienność, optymizm, energiczność.

Weronika Dobrzyniecka

  • opiekunka;
  • wykształcenie: kurs na opiekuna w żłobku;
  • atuty: doświadczenie w pracy z dziećmi, cierpliwość, kreatywność, wyrozumiałość, opiekuńczość, odpowiedzialność.

Małgorzata Luto

  • opiekunka;
  • wykształcenie:
  • atuty: duże doświadczenie w pracy z małymi dziećmi, punktualność, wyrozumiałość, empatia, zaangażowanie, umiejętność szybkiego działania w trudnych sytuacjach, otwartość, pomysłowość, cierpliwość.

Marzena Wójcik

  • opiekunka;
  • wykształcenie: kurs na opiekuna w żłobku, technik technologii żywienia;
  • atuty: doświadczenie w pracy z małymi dziećmi, cierpliwość, sumienność.

Monika Branowska

  • opiekunka;
  • wykształcenie: asystent pomocy nauczyciela w przedszkolu;
  • atuty: doświadczenie w pracy z małymi dziećmi, kreatywność, cierpliwość, empatia. Prywatnie mama dwóch córek.

Martyna Papaj

  • Kierownik Niepublicznego Żłobka „Pisklęta” Bemowo i opiekunka;
  • wykształcenie: kurs na opiekuna w żłobku, studentka zarządzania;
  • atuty: kilkuletnie doświadczenie w pracy z dziećmi do lat 3, pasja i zaangażowanie, spostrzegawczość oraz umiejętność przewidywania, nieszablonowe rozwiązywanie problemów.

Alesia Misevich

  • opiekunka;
  • wykształcenie: kurs na opiekuna w żłobku;
  • atuty: wrażliwość na potrzeby dzieci, troskliwość, umiejętność pracy w zespole, umiejętność gry na fortepianie.
    Prywatnie mama dwóch córek.
     
     

Aleksandra Kołacz

  • opiekunka;
  • wykształcenie: lic. pedagogiki w zakresie wychowania żłobkowego i przedszkolnego;
  • atuty: kilkuletnie doświadczenie w pracy z dziećmi do lat 3, spostrzegawczość, umiejętność przewidywania, serdeczność. Studentka pedagogiki w zakresie wczesnej edukacji z diagnozą i terapią pedagogiczną.

Beata Waluga

  • opiekunka;
  • wykształcenie: kurs na opiekuna w żłobku;
  • atuty: cierpliwość, sumienność, kreatywność, twórczość, empatia.

Julia Gałaj

  • opiekunka;
  • wykształcenie: pedagogika specjalna z edukacją wczesnoszkolną;
  • atuty: cierpliwość, konsekwencja w działaniu, empatyczność, pomysłowość, indywidualne podejście do dzieci.

Paulina Fogiel

  • opiekunka;
  • wykształcenie: technik ekonomista;
  • atuty: doświadczenie w pracy z małymi dziećmi, pomysłowość, kreatywność, cierpliwość, łatwość nawiązywania kontaktów i umiejętność wzbudzenia zaufania u dzieci.

Ewa Wieczorek

  • opiekunka;
  • wykształcenie: licencjat wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej;
  • atuty: doświadczenie w pracy z małymi dziećmi, kreatywność, cierpliwość, wyrozumiałość, wrażliwość, empatia, samorealizacja. Studentka pedagogiki w zakresie wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej;

Anna Zaborowska

  • opiekunka;
  • wykształcenie:
  • atuty: odpowiedzialność, cierpliwość, umiejętność reagowania w trudnych sytuacjach, wielozadaniowość. Studentka pedagogiki w zakresie pedagogiki małego dziecka wychowania wczesnoszkolnego i przedszkolnego;

Paulina Wójcik

  • opiekunka;
  • wykształcenie: średnie;
  • atuty: duże doświadczenie w pracy z małymi dziećmi, cierpliwość, podzielność uwagi, zaangażowanie, empatia.

Dorota Jagiełło

  • opiekunka;
  • wykształcenie: kurs na opiekuna w żłobku;
  • atuty: wrażliwość, opanowanie, cierpliwość, pogodne usposobienie, otwartość;
  • grupa: Sikorki.

Ewelina Niewiarowska

  • opiekunka;
  • wykształcenie: technik żywienia i gospodarstwa domowego;
  • atuty: doświadczenie w pracy z małymi dziećmi, energiczność, śpiew, kreatywność, zaradność, pomysłowość, studentka pedagogiki specjalnej.

Anna Iwasieczko

  • Kierownik Niepublicznego Żłobka „Pisklęta” Ursynów i opiekunka;
  • wykształcenie: lic. pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej;
  • atuty: empatia, kreatywność, pozytywne nastawienie do świata, cierpliwość, odpowiedzialność, zaangażowanie w pracę, optymizm, troskliwość.

Katarzyna Woźniak

  • opiekunka;
  • wykształcenie: opiekun medyczny;
  • atuty: łatwość w  nawiązywaniu kontaktów, pozytywne nastawienie, wyobraźnia, umiejętność przewidywania;
  • grupa: Skowronki.

Viktoriia Malafieieva

  • pomoc opiekuna;
  • wykształcenie: średnie – nauczyciel w szkole muzyczne;
  • atuty: odpowiedzialność, otwartość, troskliwość, pogodne usposobienie, umiejętność gry na fortepianie.

Jolanta Jamroziak

  • opiekunka;
  • wykształcenie: opiekunka dziecięca;
  • atuty: doświadczenie w pracy w żłobku, łatwość nawiązywania kontaktów z dziećmi, cierpliwość, otwartość na potrzeby dziecka,
     wrażliwość, komunikatywność.

Wiktoria Radziej

  • opiekunka;
  • wykształcenie: licencjat pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej;
  • atuty: kreatywność, otwartość, odpowiedzialność, zaangażowanie, spostrzegawczość, umiejętność reagowania w sytuacjach trudnych, konsekwencja w działaniu.

Klaudia Wiąckiewicz

  • Zastępca kierownika Niepublicznego Żłobka „Pisklęta” Ursynów i opiekunka;
  • wykształcenie: średnie;
  • atuty: duże doświadczenie w pracy z małymi dziećmi, empatia, kreatywność, pozytywne nastawienie do świata, cierpliwość, odpowiedzialność, optymizm, troskliwość, zaangażowanie w pracę.

Wioleta Gomoła

  • opiekunka;
  • wykształcenie: kurs na opiekuna w żłobku;
  • atuty: doświadczenie w pracy z dziećmi, energiczność, kreatywność, zaangażowanie, odpowiedzialność, troskliwość, cierpliwość, pogodne usposobienie, empatia.

Danuta Brzozowska

  • Dyrektor Żłobka oraz Prezes Zarządu Pisklęta sp. z o.o.;
  • wykształcenie: mgr pedagogiki w zakresie edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej z terapią pedagogiczną;
  • atuty: wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi jako nauczyciel w przedszkolu oraz opiekun w żłobku, First Certificate in English, umiejętność gry na gitarze, śpiew, szybkie reagowanie na zmieniające się okoliczności.